ما را در سایت مینویسم برای زندگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: سه شنبه 3 بهمن 1396 ساعت: 11:43
ایکاش همیشه تنها بودم و تمام عمر زیباییهای زندگی رو در دل طبیعت میدیدم.
برای من طبیعت صحبت خدا با انسان هست و در نتیجه رسیدن به او و سرسپردن در برابر او..
برای هم دعا کنیم تا خدا رو در اطرافمون بیشتر ببینیم.
ما را در سایت مینویسم برای زندگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: سه شنبه 3 بهمن 1396 ساعت: 11:43